close


唷~!
唷~!唷~!
唷~!唷~!唷~!
唷~!唷~!唷~!唷~!
唷~!唷~!唷~!唷~!唷~!

Yo~! x N



好久沒寫文交代一下生活了(笑)
讓我想想我做了些什麼事呢?
I know I have not been very good at updating recently.Hee~
Let`s me  think what i am did for?



我最近買了幾塊地種種蔬果,也開了間餐廳
偶而餵餵雞,撿撿蛋
生活過的非常暇逸
I bougth Farmland and open my own restaurant.
Feed the hen and pick up eggs.
Very simple and easy life !



FaceBook真的很妙~
最近也和朋友玩噗浪玩的很兇~
不知道這段熱潮能多久,不過也因為這樣為生活增加了不少趣味性
Face book is very fun ~ and Plurk also ! Hee~
I do not know how long will it keep for ? But it is really fun in office life.



潛水部份
已經在拿到 ADS 2星證照了唷~
接下來就是不斷的累積經驗值,還有不斷的探索海底的奧妙(樂)
About Diving
I got the ADS "Open Water"  already
Then...diving more learn more.



G10購入,一併連潛水盒也購入
花了不少錢,不過真的非常的值得
G10真是一台好機呀~~(讚嘆)
有多好呢?
冒險王也是用這台在記錄他的旅程
I also bought G10 camera and camera unterwassergehaeuse
I spent a lot of money worth of  it....
It is very wonderfully nice.
How wonderfully ?
Even Chris keeps a record of his adventure life by G10.



也學了好幾道家常菜,我真的炒的還不賴說
看來去澳洲應該依舊還是可以吃到我們家的味道了~(幸福)
And
I am learning cook now.
I think I can cook like my mother`s when I am in Australia.



開車也進步不少,越來越有人車合一的感受
雖然都只是駕馭於早晨的台北市,穿梭在那迷宮般的單行道上
And
I am use to drive in the morning Taipei city......Hee~






我還做了很多事............
I did more............








出發前的成長見證
我要讓我的家人.朋友....看著我越來越獨立,讓他們越來越放心
I will let you know...I can be Independent be safe be Goooooooooooooooooooooooooooooood.
Trust me !
and support me!
arrow
arrow
    全站熱搜

    anitadesigner 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()